Na slovesnosti ob zaključku letošnje, že 22. mednarodne multikonference Informacijska družba 2019, je nagrado za najboljši dosežek informacijske družbe v letu 2018/19, informacijsko jagodo, prejela mobilna aplikacija VešKajJeš. Ustvarjalce aplikacije veseli, da je poleg potrošnikov, ki so že potrdili uporabno in informativno vrednost aplikacije s prek 50.000 prenosi, njeno vrednost prepoznala tudi stroka.

S ciljem potrošnikom ponuditi hitro, preprosto in razumljivo informacijo o hranilni sestavi živila, so Inštitut za nutricionistiko, Institut `Jožef Stefan´ in Zveza potrošnikov Slovenije v okviru programa Inovativne rešitve za informirane odločitve, ki ga sofinancira Ministrstvo za zdravje, skupaj razvili brezplačno mobilno aplikacijo VešKajJeš, ki potrošniku v treh korakih v barvah semaforja predstavi prehranski profil izbranega živila: IZBERI – SKENIRAJ - PREVERI!

Aplikacija VešKajJeš je od svoje predstavitve potrošnikov v aprilu 2019 dosegla velik odmev. To potrjujejo številni odzivi in komentarji, več kot 50.000 prenosov in več kot 200.000 iskanj. Najbolj iskani izdelki so mleko, brezalkoholne pijače, pivo in piškoti. »Kot soustvarjalce aplikacije nas veseli izjemen odziv uporabnikov aplikacije, kar nam daje spodbudo in zavezo, da bazo redno dopolnjujemo in nadgrajujemo. Prav te dni smo v bazo dodali novih 7000 izdelkov,« je ob tej priložnosti izpostavil prof. dr. Igor Pravst, Inštitut za nutricionistiko, vodja projekta Inovativne rešitve za informirane odločitve. Ker želijo uporabnikom omogočiti optimalno uporabniško izkušnjo, aplikacijo redno nadgrajujejo. »Od predstavitve aplikacije smo vnesli že prek 100 izboljšav,« pa je poudaril dr. Bojan Blažica, član projektne ekipe na Institutu `Jožefa Stefana´.

Na Zvezi potrošnikov Slovenije jih veseli, da so potrošniki sprejeli aplikacijo za svojo, saj ljudje po vsem svetu vse pogosteje posegajo po predelani hrani in pijači. Ta živila so privlačna, priročna in dostopna. K njihovemu uživanju pogosto vabijo kreativne trženjske kampanje, ki izdelke predstavljajo enostransko, zato presenečenje potrošnikov ob pogledu na ekran pametne naprave po skeniranju črtne kode izbranega izdelka ni bilo redko. »Prepričani smo, da je aplikacija prispevala k številnim bolj zdravim, predvsem pa informiranim odločitvam,« je ob tej priložnosti poudarila Breda Kutin, predsednica Zveze potrošnikov Slovenije in dodala: »Aplikacija ima velik potencial in številne priložnosti za razvoj in nadgradnjo.«

Povezave:

Video VešKajJeš